خیابونگرد تنها
خیابونگرد تنها
وضعیت بدحجابی دراردبیل
ن : امین مهرنگ ت : دو شنبه 30 / 1 / 1393 ز : 12:43 | +

                     

امروزدر اردبیل نمیدونم چطور توصیف کنم چون آدم وقتی تو یه زباله دانی میره آیا کسی میاد ازش سوال کنه که اونجا رو توصیف کن؟اصن حالش بهم میخوره البته از نظر حجاب منظورمه.

فلسطین یکی از شهرک های اردبیل هستش باور بفرمایید یه دونه با حجاب بیشتر ندیدم فقط یه دونه اونم یه خانم سالخورده بود. 

دوستان وضع خیلی خرابه البته ناگفته نماند توی خود اردبیل یه باحجاب که میدیدم یه الحمدلله میگفتم تا خدا زیادش کنه اما همون اطراف  شیخ صفی باحجابهای به چشم میخوردن ولی در قسمت های دیگه ی شهر وضع افتضاح هستش و خلاصه برای راه رفتن تو خیابون های اردبیل یا باید سرت تو آسمون باشه یا باید کف زمین اینو من میگم ان شا الله خودمم بتونم همیشه رعایتش کنم قسم میخورم اگه به کثافت ها و زباله های روی زمین نگاه کنی بهتر از اینه که به چهرهای آرایش کرده و سرهای واژگون شده و لباس های تنگ و کوتاه نامحرمان و بی بند و باری تو خیابون هست فصل گرما داره شروع میشه اردبیل هم گرمه فعلا خیلیا بهانه ی خوبی دستشون اومده برای بی حجابی و لباسای نازک پوشیدن تا ممکنه و میتونید نذارید سوءاستفاده کنن و منم مثل دوستانم به خانمای بد حجاب و بی حجاب میگم

"خواهرم تحمل اندکی گرما بهتر از بی حجابی و تحمل آتش جهنم است"

 

 


.:: ::.


بیانات رهبری درمورد بی حجابی
ن : امین مهرنگ ت : پنج شنبه 28 / 1 / 1393 ز : 20:23 | +

آیت‌الله خامنه‌ای، رهبر انقلاب در سخنرانی‌های خود بارها بر مدارا در برخورد با جوانان و همچنین زنان “بدحجاب” تاکید کرده اما برخی افراد که خود را ولایت‌مدار می‌دانند، کمتر به این تاکید رهبری عمل می‌کنند و در برخورد با این‌گونه افراد از خشونت لفظی استفاده می‌کنند و به گونه‌ای سخن می‌گویند که گویی این افراد باید رانده شوند.

به گزارش سایت دفتر حفظ و نشر آثار آیت‌الله خامنه‌ای، رهبری در اسفندسال 92  در جمع روحانیون خراسان شمالی درباره برخورد با جوانان و زنان “بدحجاب” تاکید کردند: “مدارا کنید، ممکن است ظاهر زننده‌اى داشته باشد (خب) داشته باشد. بعضى از همین‌هایى که در استقبالِ امروز بودند، در عرف معمولى به آن‌ها می‌گویند «خانم بدحجاب»؛ اشک هم از چشمش دارد می‌ریزد. حالا چه کار کنیم؟ ردش کنید؟ مصلحت است؟ حق است؟ نه، دل، متعلق به این جبهه است؛ جان، دلباخته‌ى به این اهداف و آرمان‌هاست. او یک نقصى دارد، مگر من نقص ندارم؟ نقص او ظاهر است، نقص‌هاى این حقیر باطن است؛ نمى‌بینند. ما هم یک نقص داریم، او هم یک نقص دارد. با این نگاه و با این روحیه برخورد کنید. البته انسان نهى از منکر هم میکند؛ نهى از منکر با زبان خوش، نه با ایجاد نفرت.”

 

girl

 


.:: ::.


پیامک سال
ن : امین مهرنگ ت : سه شنبه 24 / 1 / 1393 ز : 16:32 | +

وحشت ناک ترین پیام سال که قلب هزاران نفر راشکست

یارانه دولت به شما تعلق نمی گیرد


.:: ::.


کلام امام زمان (عج)درباره ی ایران اسلامی
ن : امین مهرنگ ت : یک شنبه 22 / 1 / 1393 ز : 10:29 | +

 

ما نمیگذاریم ایران سقوط كند!

در دوران جنگ جهانی اول و اشغال ایران توسط قوای انگلیسی و روسی كه حملات و هجوم ها به ملت شیعه اوج گرفته بود، مرحوم آیت الله العظمی نائيني خيلي پريشان بودند و نگران از اينكه اين وضع به كجا خواهد انجاميد، نكند اين كشور محبّ و دوستدار امام زمان (عج) از بين برود و سقوط كند و...

در همين حال، شبي به امام عصر (عج) متوسل مي‌شوند و در حال توسل و گریه و ناراحتی در عالم رؤيا مي بينند:

ديواري است به شكل نقشه ايران كه شكست برداشته و خم شده و در حال افتادن است. در زير اين ديوار، يك عده زن و بچه نشسته‌اند و ديوار دارد روي سرشان خراب مي‌شود.

مرحوم نائيني وقتي اين صحنه را مي بيند به قدري نگران مي شود كه فرياد مي زند و مي‌گويد: خدايا! اين وضع به كجا خواهد انجاميد؟

در اين حال مي‌بيند كه حضرت ولي عصر(عج) تشريف آوردند و دست مباركشان را به طرف ديواري كه خم شده و در حال افتادن بود، گرفتند و آن را بلند كردند و آن را سرجايش قرار دادند و فرمودند:

«اينجا شيعه‌خانۀ ماست؛ مي شكند، خم مي شود، خطر هست، ولي ما نمي گذاريم سقوط كند.

ما نگهش مي داريم».


.:: ::.


برخورد کریمانه رهبر انقلاب با دختر وپسر بد حجاب
ن : امین مهرنگ ت : پنج شنبه 21 / 1 / 1393 ز : 19:54 | +

یکی از محافظان مقام معظم رهبری در قالب خاطره ای گفت: یک روز که مقام معظم رهبری به کوههای اطراف تهران برای کوه پیمایی رفته بودند، با دختر و پسری دانشجو برخورد می کنند که به لحاظ ظاهری وضع نامناسبی داشتند.
آنها به یک باره در مقابل گروه ما قرار گرفتند و فرصت جمع و جور کردن و رسیدگی به وضع ظاهری خودشان نداشتند. از رفتار آنها مشخص بود که خیلی ترسیده بودند و اینگونه به نظر می رسید که آنها تصور می کردند که الآن آقا دستور دستگیری آنها را صادر خواهد کرد. ولی برخلاف تصور آنها، آقا با آنها سلام و علیک گرمی کرد و پرسید که شما زن و شوهر هستید؟ آن پسر وقتی با خلق زیبای آقا مواحه شد، واقعیت را گفت و جواب داد خیر من و این دختر دوست هستیم!
آقا ابتدا درباره ورزش و مزایای آن با آنها صحبت کرد و بعد فرمود: بد نیست صیغه محرمیتی هم در میان شما برقرار شود و شما با هم ازدواج کنید. آقا به آنها پیشنهاد داد که اگر مایل بودید در فلان تاریخ بیائید، من هم آمادگی دارم که شخصا خطبه عقد شما را بخوانم. آن دو خداحافظی کردند و طبق قرار، همراه خانواده خود در همان تاریخ به محضر ایشان رسیدند. آقا هم خطبه عقد آن دو را جاری کردند. با برخورد کریمانه ایشان، این دو جوان مسیر زندگی خود را تغییر دادند؛ آن دختر غیرمحجبه به یک دختر محجبه و معنوی و آن پسر دانشجو هم به یک جوان مذهبی مبدل شدند.

 

 


.:: ::.


یارانه
ن : امین مهرنگ ت : شنبه 19 / 1 / 1393 ز : 20:13 | +

اگر سبد کالا رادردست راستم و

سهام عدالت را در دست چپم قراردهند

به خداقسم من از یارانه انصراف نمیدهم


.:: ::.


دل کوچکم
ن : امین مهرنگ ت : شنبه 19 / 1 / 1393 ز : 20:5 | +

به جان ثانیه هایی که درفراق چشمانت

میگذرند دل کوچکم تنگ نگاه توست


.:: ::.


Powered By LOXBLOG.COM Copyright © by aminmehrang
This Template By Theme-Designer.Com